
Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Nysie
* Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Wydział Rozwoju Wsi i Ochrony Środowiska pok. 28)
* Rejestr pomników przyrody (Wydział Rozwoju Wsi i Ochrony Środowiska pok. 26)
* Rejestr instytucji kultury Gminy Nysa doc (Wydział Kultury, Sportu, Turystyki i Ochrony Zabytków pok. 221)
* Wykaz dziennych opiekunów (Gminny Zrząd Oświaty pok. 10)
* Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (Gminny Zarząd Oświaty pok. 10)
* Rejestr uchwał Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr wniosków Komisji Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr protokołów sesji Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr interpelacji i wniosków Radnych Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr zarządzeń Burmistrza Nysy (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr upoważnień Burmistrza Nysy (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr spraw cywilnych (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr skarg, wniosków i petycji (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr przeprowadzonych kontroli (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr zamówień publicznych (Biuro Zamówień Publicznych pok. 226)
* Dawna ewidencja działalności gospodarczej Burmistrza Nysy (Biuro ds. Inwestorów i Działalności Gospodarczej pok. 211)
* Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (Biuro ds. Inwestorów i Działalności Gospodarczej. pok. 211):
- w lokalach gastronomicznych
- Ewidencja udzielonych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką (Biuro ds. Inwestorów i Działalności Gospodarczej pok. 211)
* Ewidencja ludności (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 18 i 19)
* Rejestr mieszkańców (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 18 i 19)
* Rejestr wyborców (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 17, 18 i 19)
* Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 17)
* Ewidencja podatkowa nieruchomości (Wydział Finansowy pok. 36 i 34)
* Ewidencja innych obiektów świadczących usługi hotelarskie (Wydział Kultury, Sportu, Turystyki i Ochrony Zabytków pok. 221)
* Ewidencja mieszkań komunalnych (Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 125)
* Rejestr Placówek Wsparcia Dziennego posiadających wydane przez Burmistrza zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 130)
* Rejestr decyzji o warunkach zabudowy (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 223)
* Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 223)
* Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 223)
* Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej
* Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego w Nysie (Kancelaria i Archiwum Zakładowe, Kancelaria – parter)
* Rejestr działalności regulowanej
* Rejestr zezwoleń nieczystości ciekłych
* Rejestr umów (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 212)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Zobacz także
Metadane
Źródło informacji: | Agnieszka Sokołowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Agnieszka Sokołowska |
Data wprowadzenia: | 2019-06-18 14:18:07 |
Opublikował: | Agnieszka Sokołowska |
Data publikacji: | 2019-07-08 07:44:43 |
Ostatnia zmiana: | 2023-12-06 13:32:31 |
Ilość wyświetleń: | 17106 |